Nummer ett

Tuesday 19 May 2009
    

(2009-05-19)

I lite över ett års tid har vi uppdaterat InteAlltid.se tre gånger i veckan – måndag, onsdag och fredag – och försökt optimerad läsarupplevelsen så gott vi har kunnat (det finns trots allt både tekniska och tidsmässiga begränsningar när man gör sånt här på sin fritid).

Det har varit (och är fortfarande) ett väldigt roligt jobb, och strävan är att förbättra, hela tiden förbättra.

Som ett led i utvecklingen öppnar vi den här sektionen för att kunna prata lite mer fritt om uppdateringar, önskningar, och framförallt kunna prata med dig som läser det här!

Så:
Tack och välkommen till fortsättningen av Kunden Har (Inte Alltid) Rätt!

 

Mjau says:

Nyss upptäckt denna sida, men jag lär nog titta in här då och då i fortsättningen också 🙂

Zelest says:

Ni gör ett underbart jobb! Detta är en av sidorna som ligger på min varje-dag-länklista. En liiiiten anmärkning bara: skulle det gå att justera de där tumme ner/tumme upp så att tumme upp ligger först? Det är så ovant att ha tumme ner först mot alla andra sidor man besöker =P

Om det är det ända jag har att anmärka så måste ni göra ett förbannat bra jobb =P

Gealach says:

Det är alltid superskoj att läsa den här bloggen, många goda skratt blir det.

Alva says:

Ni gör ett superbra jobb tycker jag, och skickar er tusen kramar, och åter tusen tack för underhållningen i och med sveriges bästa sida!