Det var hunden som… #2

Friday 26 June 2009
    

(fortsättning på “Det var hunden som…)

Jag: Är båda flaskorna helt slut?
Kund: Ja, vi drack upp dem förra helgen, för att kolla så att det inte var något fel på dem.
Jag: Okej. Var det något fel på dem?
Kund: Nej. Men jag vill ha mina pengar tillbaka.
Jag: Vi kan tyvärr inte ta emot flaskorna och ge dig pengarna tillbaka, om flaskorna är tomma.
Kund: Varför inte?!
Jag: De är ju förbrukade då, och vi kan inte ge pengarna tillbaka för det.
Kund: Vafan! Vet du inte vad service är för något?!
Jag: Jodå, men vi kan inte ge några pengar tillbaka för tomma flaskor. Jag beklagar att du fick fel sort, men vi kan inte göra något åt det.
Kund: DET ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGT! INGEN SERVICE FÅR MAN, VAD ÄR DET FÖR JÄVLA STIL? JAG SKA ALDRIG MER HANDLA AV ER! (samtalet avbryts)

/G-man

Kalle says:

Varför kom forsättningen på denna historia en tid efter första delen? Är det för att det just är en historia och det behövdes lite tid att komma på en rolig fortsättning..? =O

/j says:

“Hehehe, kan bli spännande att hitta nått bättre än hembränt och smuggelsprit då.”

På vilket sätt är varor inköpta i t ex Danmark eller Tyskland sämre än samma fabrikat inköpt i Sverige?

Tetris says:

Jag trodde alla smålänningar åkte till Tyskland?

Zelest says:

“Jag ska aldrig mer handla av er” Hehehe, kan bli spännande att hitta nått bättre än hembränt och smuggelsprit då 😉